رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد گفت: رسانه‌ها به‌عنوان عامل و ابزاری مؤثر در تمام حوزه‌ها برای مقابله با فتنه دشمنان نظام اسلامی ایفای نقش می‌کنند و تأثیر بسیاری در لایه‌های مختلف جامعه دارند.
کد خبر: ۹۵۸۷۴۲۵
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

جابر آفریدون در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، اظهار کرد: امروزه رسانه باتوجه‌به ابعاد گسترده‌ای که در بستر مجازی ایجاد کرده می‌تواند نقش مؤثری در احیا و تبیین و مقابله با دشمنان ایفا کند. ازاین‌رو توجه و اهمیت‌دادن به اصحاب رسانه می‌تواند به‌عنوان بازوی توانمندی برای پیشبرد اهداف نظام باشد.

 وی افزود: اگر افرادی که به‌عنوان صاحبان رسانه در یک مجموعه منسجم و هماهنگ با مدیریت درست و برنامه‌ریزی‌شده فعالیت کنند بدون شک می‌توانند در جبهه جنگ نرم به‌عنوان یک سرباز بجنگند و بر دشمن پیروز شوند.

آفریدون در ادامه با اشاره به راه‌اندازی انجمن خبرنگاران در تایباد اعلام کرد: این شهرستان مرزی باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی و تلفیقی که دارد و از طرفی هم مرز با کشور افغانستان است برای دشمنان بسیار حائز اهمیت است؛ ازاین‌رو خبرنگاران و فعالان مجازی می‌توانند با ابزاری که در دست دارند به تقویت نقاط قوت شهرستان بپردازند تا دشمن نتواند از هیچ فرصتی برای ضربه واردکردن به کشور استفاده کند.

وی عنوان کرد: باتوجه‌به همین حساسیت‌های موجود و اینکه از هر خبرگزاری یک نماینده خبری در شهرستان فعالیت دارد و افرادی دغدغه‌مند با تشکیل کانال‌های خبری در فضای مجازی مشغول به انتشار اخبار شهرستان هستند و از سال ۱۳۸۷ تشکل صنفی با عنوان «انجمن خبرنگاران» با مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان راه‌اندازی شده و نمایندگان خبرگزاری‌ها و فعالان مجازی در آن عضو هستند.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰ خبرنگار و فعال مجازی از رسانه‌های مختلف برخط، مطبوعات و فضای مجازی محلی در این تشکل فعالیت دارند.

 گفتنی است؛ در سال جدید طی اولین نشست فصلی خبرنگاران تایباد، عامر توکلی خبرنگار خبرگزاری مهر به‌عنوان رئیس جدید انجمن خبرنگاران این شهرستان مرزی معرفی و از زحمات اویس چهاریاری خبرنگار خبرگزاری تسنیم رئیس سابق انجمن قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها